Monday, July 11, 2011

kakak cakap saya serabai !!


nie plak pakai selendang..( ayu sikit kot ) HAHA

nie ha yang serabut pakai tudung !!

ada ke patut die cakap saya pakai tudung bawal serabai ( seperti pic diatas) ayu kot..haiya apa da...
sebenarnye dulu mmg xpakai tudung ... opps bukan xpakai tapi x biasa pakai tudung..selalu pakai selendang..masa part1 saya pakai sleendang tapi bile dh lama2 semua pakai selendang x minat la pulak nk pakai selendang...tapi lepas try pasmina..rasa saya nak pakai selendang balik..hehe

ni ayat kakk saya ( zila ) : ateh ( die sembang gn kakk lagi sorg ) ko tau nono ( saya la 2) dah x pakai selendang g keje..die pakai tudung biasa je..serabai ko tau...xpin pon tudung 2..

saya: eh silap sikit pin kot..hari 2 je x pin..rasa nk jd ustazah...malas la nk belit2 pakai selendang..:)

nie yg nk compare pic nie pakai tudung biasa gn selendang..rasa2 sama je dua2 serabut..HAHA

so pas ni nak pakai selendang kot =)

No comments:

Post a Comment