Tuesday, July 5, 2011

saya pon tengok imam muda jugak ^^

kalau suruh saya pilih saya nak nazrul yang menang !!!
juara imam muda ke2..hassan !!
barisan imam muda musim ke-2

merdu alunan bacaan mereka berdua..tertarik saya dengan kedua2 kelunakan suara mengalunkan hafazan surah al-mukminun dari ayat 1- 22...

terjemahan ayat daripada imam muda nazrul amat memukau jiwa saya mungkin juga penonton..kelebihan 5 mata berpihak kepada imam muda hassan membolehkan beliau merangkul gelaran juara imam muda musim ke2 sekali gus membawa pulang hadiah lumayan..

imam muda nazrul bersyukur walaupun terpaksa akur di tempat naib juara...beliau menyatakan mungkin kekurangan 5 mata itu disebabkan beliau terkeliru ketika mengalunkan bacaan..namun beliau masih memanjatkan kesyukuran diatas kemenangan itu...




No comments:

Post a Comment