Tuesday, July 5, 2011

vote Aaron Aziz !! not aron ajib ok !!

aron ajib???sape plak 2..pelakon nora elena??ko sewel ke ap??AARON AZIZ LA SENGET !!!nie yang kelakar..bile time ada citer best semua nk ada live chat la..hari bertemu artis la..macam2 la..ad jugak sibuk dok tukar nama sm aaron la..gne pic diela tok df facebook..my space.twitter semua la..xhabiz perasan nk jadi die..sedar2 la...nie ha ad satu " live chat nora elena bersama aaron aziz" aku pon apa lagi sibuk la nk join..cm pic sebelah nie..aku pon join chat..AARON AZIZ xde la layan pon..tapi atleast die ad jawab soalan aku ...oppss !!tak kesah la berapa ramai yang tanya yang penting aku tergolong dgn orang yang menanya soalan itu..ha??apa??soalan apa yang aku tanya ek?? ala soalan biase je..: nama sebenar aaron ...
sarasuteramaiya:nama penuh just aaron je ke?ke ada lagi ...
aaron: nama penuh aaron mustapha bin aziz ...
xsangka aku die jawab..mean masih ad yang xtau nama aaron..yang paling kelakar leh tanya..aaron dah ad gf ?? aaron xjatuh cinta ke dgn nora elena..SOALAN TAK RASIONAL..NIE FAN AARON KE X..HOI DIA DH KAWEN LA ANAK DH 3 BERDERIT !!macam la lagi soalan..aku men post je soalan..aku kat ofis time 2 so kene cover kang xpasal2 aaron kemana aku kene marah....xde la....tp apa2 pun..tahniah aaron !!

No comments:

Post a Comment