Tuesday, September 20, 2011

masih TERsenyum (✿◠‿◠) ❤

patut entry ini keluar lepas bebarapa hari raya ... saya baru nak tulis.. biasa la badan x berapa nak sedap lepas keluar wad ni..kena minum iodine yang telah menyebabkan saya sampai sekarang tak rasa garam .. manis saya boleh detect lagi masin langsung tak ..huhuhu..mungkin effect ubat dlaam badan..tunggu untuk appoinment doktor dan saya nak tanya kenapa ?? ( asal saya cerita pasal ini ) ok !! tutup kes grrr =_=

raya raya raya raya


ini lah tapai pulut yang saya buat :d rasanya sangat manis macam saya jugak la..( minah perasan dah datang ) .. tapai pulut ni la kerja yang berfaedah saya buat lepas saya keluar hospital.. hebat kan saya ? xbuat apa2 pun kat rumah .. hanya baring makan dan tido ( nama pun sakit =P ) .. saya tolong mak buat !! tapi boleh kira dengan jari sebab leher terasa lenguh sebab lama sangat tunduk .. lepas 2 terus baring dan tertido ..weeee :)

empat dara berbaju biru ;D masih solo and available nie ..( promote diri ) ;P
boleh cari dekat fb ( sara sutera irda. sara sutera atiee, sara sutera aila/ azila sara, sara sutera maiya, )


tahun ini patutnya pakai kain sari bukan pakai sari tapi kain sari yang orang india selalu pakai tapi kami buat baju kurung baju kurung moden apa-apa pun boleh la..tapi macam tahun sebelumnya mesti tak jadi .. sebab ?? kakak saya sara sutera atiee sangat sibuk jahit baju customer so kami adik2 nya tak sempat siap .. lagipun sebab saya tak dapat makan makanan yang sedap2 sebab kena tahan tak boleh makan garam so saya rasa tak ada mood nak raya.. saya tak dapat mood raya pun tahun ni. mana tak nya puasa pun dapat sehari je .. so lepas ini terpaksa ganti la =_=

last puasa my sis sara sutera irda and sara sutera atiee pergi la pekan sg besar beli baju .. so mereka pun beli je blouse warna biru untuk kami berempat tapi my sis sorang lagi warna hijau lumut but not sure la warna 2 .. tak berapa ingat .. my mum warna purple n nenek warna brown.. so nice la..janji labuh. lagi pun memang setiap tahun kami tak kan keluar rumah untuk raya pertama .. tunggu tetamu datang dan selalunya first raya mesti buat baraan .. so kami kena la prepare apa yang patut ;)

biru MENGEJUTKAN pagi raya kami si dara manis SARA :D

sara atiee tak ada sebab dia yang snap pic ini ;D
mak saya ; comel kan ( yang baju purple itu la mak saya yang saya sayangi )


ini lah adik saya muhammed khairul amirul ( fb amierul atai ) yang orang cakap muka macam saya..dia ni agak mejaga muka tau . kalah saya || saya pun x pakai sangat krim .. saya tak cantik so malas la nak jaga muka sangat .. lagi2 lepas operate dah tak ada masa nak menghadap cermin ... romantik xpicture nie..haha !! geli tau ;D saya ada lagi seorang adik lelaki bongsu tapi time ni dia ikut baraan so tak ada dalam pivture .. namanya isma iqbal ;O

sara sutera lizawati
lain baju sebab dia dah kawen dan dah ada anak pun ;)
mama kepada qaseh , qaisy , dan lais ;D ( sibuji2 yang sangat ligat )

No comments:

Post a Comment