Tuesday, August 16, 2011

makan no1 : banyaknya tempat makan !!

sekarang ini banyak sangat tempat menjamu selera .. kalau ikutkan deretan kedai boleh dikatakan setiap corner itu kedai makan .. tidak kesah kedai makan ke restoran ke cafeteria ke semua akan ada pengunjung .. saya pun kuat makan tapi bila sakit terpaksa jugak tahan makan .. macam kedai makan dekat dengan office tempat praktikal saya ada satu kedai makan .. makanan nya biasa sahaja semua sama tapi harganya pun boleh dikatakan agak mahal tapi masih ada yang hendak kunjung dan makan di situ .. kenapa ?? 1 : mungkin dekat situ hanya ada kedai itu 2 : bagi pengujung yang macam saya tidak ada kenderaan dan malas paling dekat makan situ shj. 3: kenapa mahal ?? tidak ada persaingan jadi owner sudah tahu walaupun mahal orang tetap nak makan situ .. itu hanya pandangan ..bagi saya saya tempat kene strategi !!

ok !! saya hendak kenal kan satu cafe milik keluarga kawan saya .. "JILI CAFE " itu la nama cafe keluarga kawan saya !! baru sahaja belum pun lagi beroperasi .. tak silap 20 . ogos . 2011 baru beroperasi..moh le kita ramai-ramai datang terjah dan rasa .. tempat cafe ini TAMAN CHANDAN PUTERI dekat kuala kangsar berhampiran dengan kolej islam kuala kangsar !! ha siapa yang tak dapat jodoh lagi datang la boleh la tengok-tengok calon pelajar kolej islam ..hehe..cafe ini ala-ala western dan ala carte .. siap ada musci background lagi .. ala-ala okestra RTM tau .. bagi saya walaupun agak jauh dengan ipoh atau mana-mana bandar tapi kedudukan cafe ini dekat dengan kolej islam salah satu strategi tempat yang agak bagus .. selalu nya budak-budak u ke kolej ke suka melepak bersembang- sembang sambil makan-makan minum-minum .. so ini dah bagus !! kalau nak tau lebih lanjut kena la datang sana cuba rasa.. DENGAR KATA AWAL-AWAL PEMBUKAAN CAFE ITU ADA PROMOTION HEBAT !! moh le serbu !! saya sertakan sekali gambaran cafe kawan saya ini .

sebarang pertanyaan boleh call number yang ada dekat atas =)

sesiapa pun boleh like page cafe ini dekat FACEBOOK !!
click JILI CAFE !!

selamat berkunjung !!

psst : saya hanya tolong membuat promotion sahaja !! =)

No comments:

Post a Comment