Tuesday, November 8, 2011

gila novel dan gila drama " novel "

gara gara minat novel ; anak buah saya pon diadaptasi drp novel qaseh qaisy ; nama anak buah : qaseh qaisara dan qaisy qusyairi ;D

koleksi koleksi novel novel saya ;D


ini juga koleksi sama . masih ada novel yang orang pinjam tapi masih belum pulang ;(

entry kebosanan ; masa dulu saya bukan nya kaki novel . tak suka pon baca novel but one day asyik tengok kakak baca macam interesting sangat je novel tu kan . so try try la jinak kan diri dengan novel . first novel yang saya baca " kau yang satu " best gila novel tu . kisah kawen paksa . hero jangan cakap mesti la hensem kan . so rasa perasan diri jadi heroin yang tak di iktiraf ;D
so sejak hari itu saya dan novel susah nak dipisahkan . even nmpk org baca novel saya sibuk2 kan diri nak tau dia baca novel apa . hehe . sampaikan masuk wad pon beli novel dulu biar tak boring sorang sorang . ;)

lately banyak sangat drama yang di adaptasi daripada novel . setakat ini je dah berapa novel yang diadapatasi jadi drama . ini antara novel yang saya suka diadpatasi ke drama .

KASIH YANG SUCI ; NORA ELENA



KAU SAYANG KU ; DARI MATA ARISA



KAU LAKSANA BULAN ; KAU LAKSANA BULAN


CINTA PERTAMA ; TAK TERCAPAI AKAL MU



TANGISAN BULAN MADU ; TANGISAN BULAN MADU



STANZA CINTA ; STANZA CINTA


LAGENDA BUDAK SETAN ; LAGENDA BUDAK SETAN



TAK SEINDAH MIMPI , TAK SEMANIS IMPIAN , TIADA LAGI MIMPI ; TRILOGI CINTA


OMBAK RINDU ; FILEM OMBAK RINDU



dengar kata masih ada lagi novel yang akan diadaptasi ke drama antaranya bicara hati , jauh , manisnya cinta , kau yang satu , kau untukku , adam dan hawa , dan bayangan rindu ;D

pssst : suami saya kena sediakan rak novel dan kena langgan novel untuk saya ;))))

No comments:

Post a Comment