Friday, June 22, 2012

; pelajar sepenuh masa ;)

oh sudah bersawang ; dengan habuk menebal . tetiba hati dengan jari rasa sehati sejiwa pulak nak menulis petang-petang ini. sekarang saya sudah semester akhir so sangat busy # saja buat-buat busy .

ini lah wajah saya bila menjadi student final year . mata sembab kan ? kan ? 

10/6/2012
buat pendaftraan dengan tiada semangat ; separuh jiwaku pergi . rasa memang tak nak balik kolej sebab dah lama cuti, duduk rumah sangat best kan kan ? 2 semester saya tinggalkan UiTM perak. tup tup kena masuk balik sambung pengajian untuk semester akhir . awesome tak ? hurmmm :( tapi saya kena belajar untuk menuntut ilmu dan untuk berada dalam kalangan DIPLOMA UKUR BAHAN ;)

masuk perkarangan UiTM rasa berdebar-debar. macam hati dilanggar gajah. mana tak , risau tak dapat kolej. kalau tak dapat tak ke melabur duit saya kena duduk luar. dengan tak ada PTPTN . oh saya kena cari bapak ayam or jadi anak ikan ? tak hingin derrr.

last nya " awak daftar kolej cempaka sari " . ayat itu yang saya nak dengar. yes yes saya dapat kolej jimat duit jimat duit# rasa macam baru part1 nak daftar terexcited.

dapat bilik dengan adik-adik junior kos saya dan kos lain. apa-apa pun masih ok dan best.

11/6/2012

hari first dah ada cabaran tak ada letrik. pakai baju kedut la gamaknya. dalam hati nak pergi kelas semua ada ; ok ke semuanya, semua nak kawan dengan saya ke? mesti dorang ingat saya repeat kan ? malu pun ada tapi lepas masuk kelas " ok la, tak kesah la janji dapat habiskan diploma dengan jayanya. " tekad dalam hati tu.

dugaan jangan kata, ada jugak, dengan silap bayar yurannya, selesaikan PTPTN, keluar masuk HEP. sodeh hati den ;( . tapi pasti ada hikmahnya.

hari-hari seterusnya . . .
kelas macam biasa bila part6 mesti ada final projek. so masa itu la part6 boleh jadi zombie kampung pisang. semua buat-buat busy. rasa best kan? jom la join QUANTITY SURVEYING .

bila semester akhir ni, jiwa nak balik rumah tu makin meluap-luap macam valcano gunung berapi. tapi apakan daya. kena tunggu cuti semester seblum hari raya.


p/s : jangan lupa nantikan novel sulung saya. masih dalam penulisan. sila sokong karya saya ;)

No comments:

Post a Comment