Friday, July 13, 2012

saya dan mirwana :)

Macam mana saya boleh tersesat pergi ke karnival nasyid IKIM ini ? jodoh dengan nasyid mungkin # yes maiya dah perasan.  mana tahu betul jodoh , calon suamiku ustaz :) . kisah bermula.
tengah menunggu giliran untuk buat withdrawal dekat ATM bank islam dekat dalam universiti, terlihat satu poster yang kelihatan agak cantik terlekat. jadi terpandang la gambar mirwana, tapi sebelum itu ternampak gambar imam muda nazrul . ok terus cakap nak pergi. dan dapat tahu mirwana performe terus cakap dengan kawan saya Aida Sofia Al-Fard yang saya nak pergi karnival tu. peluang nak jumpa mirwana. tapi masih terfikir, nak pergi ke tak sebab minggu itu memang busy dengan projek. biasa la final year. terus call kawan saya yang ada kereta ahmad jufri tanya boleh tak bawak . dan dia jawab " tengok la kalau rajin " masa itu rasa macam tak ada harapan. dan zainun hanani siap bawak kamera. oh snap banyak banyak dan kami pun ada video mirwana.

balik bilik terus online facebook dan chat dengan abang naim sendiri . bukti ? ok lihat la . 



cemburu tak yang minat mirwana ? ngehngehngeh 


 akhirnya dapat jugak jumpa abang abang mirwana. sangat sporting . 


abang naim mirwana. nasib baik ingat saya. kalau tak memang rosak mic masa performance. hehe

the best part bila abang naik ingat saya. siap lambai atas stage. oh sukanya saya . oh nasib baik baik dia ingat. kalau tidak memang saya pergi rosakkan mic atau sound system


hari yang di tunggu akhirnya. saya dapat bertemu mereka. dan inilah kenangan saya dan kawan kawan bersama abang mirwana . terima kasih abang naim , along , abang hafiz , abang ikram . thanx sebab sudi.


semalam terukir peristiwa silam, kenangan tak bisa terpadan, oh semalam # semalam - mirwana :)


sweet memories 2012 : zainun hanani , sara sutera maiya dan aida sofia al fard :)

No comments:

Post a Comment